tisdag 10 augusti 2010

Semester eller höstlov?




Ja så är jag mitt i semestern, eller är det kanske ett höstlov jag fått istället för semester? Det regnar så gott som varje dag om än bara en liten skur. Fortfarande är det ganska varmt i luften så jag håller hoppet uppe. Vattnet i poolen är 29 grader men det är det nog ingen som tror för vi har inte haft badbesök på flera flera veckor. Lite ledsamt måste jag medge... Jo lite besök har vi, de enda som är här för att bada är PRO som badar regelbundet minst ett par gånger i veckan (min mamma och hennes "kille").
Vi har i alla fall varit i den Kungliga Hufvudstaden på besök under semestern! Mycket trevligt resesällskap i Christer o Gunilla. Delar av kollektivet gjorde sitt bästa för att vi inte skulle glömma dem trots att de befann sig ca 320 km väster om oss. Förstår bara inte hur de lyckats att få med sina namn både på skyltar till affärer och till geografiska ställen...

1 kommentar: